پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک
سرخط خبرها

قلعه‌نویی: با فوتبال به هم نزدیک می‌شویم | امیدوارم زود برانکو را ببینم

  • کد خبر: ۱۶۸۹۱۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
قلعه‌نویی: با فوتبال به هم نزدیک می‌شویم | امیدوارم زود برانکو را ببینم
سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که فوتبال زبان مشترک همه ملت‌ها است و باید به همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعه‌نویی بعد از حضور در بیشکک قرقیزستان برای شرکت درتورنمنت کافا امروز در نشستی خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره شرایط تیم ملی و مسابقات کافا انجام داد.
قلعه‌نویی پیش از دیدار برابر افغانستان با تشکر از میهمان‌نوازی مردم قرقیزستان و مسئولان کشور میزبان اظهار کرد: برای نخستین بار است که مسابقات کافا در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود. این مسابقات به نوعی می‌تواند در راه آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا باشد. خوشحالم تیم عمان و دوست خوبم برانکو ایوانکوویچ در این مسابقات حضور دارد و امیدوارم هر چه زودتر او را ببینم.
سرمربی تیم ملی ایران درباره میزان شناخت کادر فنی تیم ملی از تیم افغانستان گفت: فوتبال زبان مشترک همه ملت‌هاست و ملت‌ها از طریق فوتبال می‌توانند به هم نزدیک شوند و از فوتبال لذت ببرند؛ بنابراین ما وظیفه داریم به همه تیم‌ها احترام بگذاریم، چه تیم‌های قدرتمند و چه تیم‌هایی که کیفیت پایینی دارند.
او ادامه داد: گروه آنالیز ما بازی افغانستان و قرقیزستان را بررسی کردند و قرار است امروز با بازیکنان عملکرد این تیم را آنالیز کنیم و از این تیم شناخت پیدا خواهیم کردم. در بازی فردا به دنبال این هستیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که برای سازگاری شرایط آب و هوایی و ارتفاع قرقیزستان چه برنامه‌ای دارید گفت: بیشکک از لحاظ ارتفاعی پایین‌تر از تهران است، ولی از نظر آب و هوایی دو شهر شرایط نزدیکی به هم دارند، اما در مجموع این موضوع نمی‌تواند چندان تاثیرگذار باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->